Pikachukiz53 35+2 ve kendimden acayip tiksiniyorum ya sanki vücudum kokuyormuş gibi oluyorum bu normal mi ? Size de oluyor mu ?
Avril Pikachukiz53 ben de 35 oldum aynısı bende de var eşim bebek gibi kokuyorsun deyip habire kokluyor mis gibisin diyor ama ben kendime pis kokuyor gibi geliyorum anlamadım valla çok tuhaf
Berna1365 Pikachukiz53 hamileliğim boyunca hep kendimden tiksindim halada tiksiniyorum giydiğim kıyafetin vücudumun kokusu çok iğrenç geliyor
Ela_nur19 Pikachukiz53 aynen ya birde banyo yaptıktan iki saat sonra terlemek çok kötü normalde çok terleyen bir yapımda yok hamilelikten sonra ne yapsam da boş iki saat sorna sanki aylarca banyo yapmamisim gibi oluyor
Pikachukiz53 Avril aynı durum ya banyodan sonra o güzel koku geliyor ama anlık resmen sonrasında sanki vücudum leş gibi duruyor çözemedim çok kötü bir his ya bazen acaba insanlar benim aldığım kokuyu alıyor mu benden deyip iyice stres oluyorum
Pikachukiz53 Ela_nur19 Allah yardımcımız olsun cidden çaresi ne bilmiyorum ama galiba tek çaresi doğurmuş olmak
Hayallergercekolsun06 Yalnız değilmişim, ilk üç ay kendi kokuma kustum bolca hala daha kokumdan nefret ediyorum.. doğurunca geçer herhalde 😀
Pikachukiz53 Hayallergercekolsun06 tek temennim ve duam o yönde 😂 hayır salamura yatırılmış hamsi gibi hissediyorum kendimi yıllarca yıkanmamış
Hayallergercekolsun06 Pikachukiz53 bende öyle yıkansam da geçmiyor duş esnasında sabun kokusu bi hoşuma gidiyor ama çıktığım an kokuyorum hiç yıkanmamış gibi 😀 ama geçecek ya sonuçta biz biziz yani öyle kötü kokan biri de değildim geri geliriz inşallah 😂