Merly11 Kızlar 26 haftalık hamileyim bebeğim normalde çok hareketliydi yani ama 2 gündür 10 defa felan hareket etti ve güçlü vurur normalde ama çok zayıf geldi bu vuruşları ve çok az sizce endişelenmelimiyim her yerde farklı bişey yazıyor bi fikir verin :/
Aselkus Merly11 gecen hafta bizimde 26 haftalikti dediginiz gibi asiri hareketliydi 2 gun cok sakin di korktum suyumu azaldi kalp atisimi yavasladi diye aile hekimliğine gittim kalp atisina baktirdim sukur normal mis bide bazen donuyormus o yuzden sakin olabilirmis simdi eski hareketine geri dondu sukur
Aykem Merly11 günde 10 sa sıkk tı etmeyin bnım de 28 haftaya kadar içimde halay çekiyordu 28-30 hafta arasında duruldu. Aşırı derinden hissediyordum. Doktor normal ayakları aşağıda dedi
Kullanici4141 Merly11 o haftalarda biraz durgunluk oluyor bende yaşamıştım korkmuştum acile gitmiştim ama her şey normaldi
Merly11 Aselkus Maşallah camım çok şükür ya akşama kadar bekliyim dedim hala devam edince tedirgin oldum aynen bende şuan öyle düşünüyorum acile mi gitsem diyorum ne olur ne olmaz diye ya
Merly11 Aykem evet evet çok derinden zayıf böyle inşallah bir sorun yoktur kızlar 🙏🏻💓 rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Aselkus Merly11 çikolata falan yediniz mi saglik ocaginda ebe bana cikolata ye ayaklarini karnina cek hafif hafif karnina vur hemen tepki verecek dedi bide oyle deneyin bakalim
Merly11 Ihlamurrengi evet ya annemler olur öyle her zaman aynı güçte vurmaz diyor tecrübeliler diyorum bir yandan ama gelin içimize anlatın :))
Ihlamurrengi Aselkus hareket var zaten yok değil ama güçlü değil. İçimde hareket ettiğini hissediyorum
Merly11 Aselkus çikolata yedim sola yattım ya var derinden derinden böyle yarın sabah kontrole gideceğim inşallah canım benim. 🙏🏻
Aselkus Merly11 bendede oyleydi guclu tekmeler yoktu minik kipirti vardi sadece yarin doktordan sonra bize de yazarmisiniz sonucu
Merly11 Aselkus Gittim hiç bir şey yok canım çok şükür her şey yolunda demekki arada pozisyonuna göre olabiliyor boşuna evham yapmamamız gerekmiş