Sevgi1985 Gizembalkan bugün gittim nst sokmadı ama fiyatı 215₺ imiş ögrendim 3 hafta sonra sokacakmış nst 34+3 olacagım ozaman
acakir Ozlem2505 34+2 de girdim ucret alinmadi. Ozel sigortam var ama haklarim da bitti. Yine de ucret alinmadi.
YasminMtl İzmir’de Egepol hastanesinde çektirdim 400 tl ödedim.Özel doktora gidiyorum orada da 100tl veriyorum.Doktorda verdiğim aşırı saçma geliyor zaten muayene ücreti ödüyorum üstüne bir de cihaz için 100 tl ödemek saçma oluyor:/