Zeynepayse çok saçma valla zaten her ay muayneye zam gelip duruyor 700 TL ile başladık 1250 ye kadar çıktı her ay zam gele gele sadece muayne parası bu kadar çokken bide nst ye mi para alcaklar girmem o zaman daha iyi yani zaten dünya kadar para alıyorlar her ay zam her ay zam insanı iyice salak yerine koyuyorlar devlette bedava nst