Tlytmr Kızlar beta hgc değerim 2300 lerde çıktı 5 haftalık hamileyim ama kese gözükmedi 🙁ne kadar sürede belli oluyor ? Ne olur bişeyler diyin 😩
Mucizem00 Tlytmr canım dert etme daha erken bazen geç döllenmede olabılıyor 5 ile 7. Haftaya kadar gözükme süresi var bizde 5. Haftaya girdik Salı bakıcaz insallah gözükür 🙏
Mervenurdogu Tlytmr canım benim 5-6haftalıkken 9000 lerdeydi görünmedi bende çok üzüldüm doktorum aşağıdan baktı ve minicik bi kese göründü üstten görmek ilk haftalarda zor oluyor üzülme 😊
Mucizem00 Tlytmr canım değerin 5000 olunca kese gözükür Pazartesi saglık ocağında kan testi yaptır yükselmeye göre hastaneye gidersin
nes94 Canım benim regl tarihimi söyler söylenmez doktor kese görünmeyebilir dedi direk hafta dahil adam akıllı hicbir bilgi vermedi iki hafta sonra tekrar gel dedi. Kese göründü ama görünmemesi şuan üzmesin seni stres yapma varsa size zarar. Iki hafta sonra kendi doktoruma gidicem bende :)
svcn07 Tlytmr benimde gorunmemisti alttan muayne edince gormustu dert etme bir daha ki muayenede gorursun
Tlytmr Hepinize çok teşekkür ederim sorabileceğim kimse yok etrafımda ne bi ablam var ne annem doktora gittim okadar umursamaz ki haftaya gel dedi hiç bişey demedi iyiki varsınız yüreğim çok ferahladı😓 inşllah hepimizin istediği olur🌸