rabisskocc Nisan ayı anneleri ne durumlardasınız kaç günlük oldunuz biz 10+3üz ne zaman geçecek bu günler 😁 sanki vakit hiç geçmiyor
Hatice--- rabisskocc ikili taramam normal geldi canım sıkıntı yok ki bunlar kesin tanı vermeyen şeyler normalde yaptıramayacaktım ne olduysa yaptırdım 😂😂
Sedefkitir Gamze_yildirim benimde nisan 3 gözüküyor ama sezeryan ya biraz erken alır diye düşünüyorum☺️ Kızım 2 nisan doğdu normal dogum eylemin başlamazsa beklerim 2 nisanı dedi ama bakalım hayırlısı 😀
yusufalpmom rabisskocc burdayımmm😂 12 haftalık olduk inşallah Rabbım hepımıze hayırlı evlat hayırlı doğum nasıp etsin