Yldzm düzelme varsa içini ferah tut Çarşamba günü ben de kasılmalarla gittim 33+4 üz ikizlerimle ve hiç hissetmediğim halde 90-100 düzenli sancım çıktı hemen yatış yapıldı serum ve ilaç tedavisi yapıldı epey azaldı sancılarım dün de taburcu oldum evde yatıyorum ilaç tedavim devam ediyor dua edelim yavrularımız biraz daha dayansın iyi düşünelim iyi olsun🙏😇