Merhaba, 5+2 haftalık hamileyim. Daha önce 2 kez düşük yaptım.1 hafta önce keseyi gördük.doktorum kese takibi yapacağını söyledi ve 1 hafta sonraya randevu verdi. Fakat bir kaç gün sonra pembe kanama ve kahve lekelenme yaşadım. Hemen acile gittim düşük korkusuyla ve şükür herhangi kanamalı alan yoktu. Sadece küçük olduğu için kalp atışlarını alamadım dedi dr. 2 gün sonda kendi doktoruma gittim ve kesem 4 günde 0.83 mm den 0.98 mm yükselmiş. Sağlıklı gebelik olmayabilir dedi. Eğer böyle olursa düşük yapabilirsin dedi ve 1 hafta sonra tekrar gel bakalım büyüyecek mi dedi doktorum. Böyle bir durum yaşayan var mı? Kese sonradan sağlıklı büyür mü? Lütfen yardımcı olur musunuz?