Serklajlı ve riskli olduğum için gün içinde sürekli yatmak zorunda olan biri olarak zaten kemiklerim birbirine girdi😬Bir de normalde sırtüstü sabaha kadar kımıldamadan rahat rahat yatan biriydim.Şimdi büyük çoğunlukla sola yatmak bir işkence gibi.32.haftamdayım 4 yastıkla uyuyorum.Her yön değiştirmem de yastıkların da yeri değişiyor tabi o sırada uyanıyorum,dönerken istisnasız her seferinde tuvaletim geliyor ona kalkıyorum.Uyku falan kalmıyor🙈 çok dertliymişim ya,şu an yazınca farkettim😂😂🙈