Anneyimm mervek123 bana 40.haftada yapicam dedim doktrm ya erken olursa niye 40 bekliyorsa onuda anlamadım bende haftaici giderim kuafore artik
mervek123 Anneyimm bana 3 kilo olursa yaparım demişti.Yoksa yapmayacaktı.Siz yine 40ı beklemeyin yaptırın ağdayı bebiş 40dan önce gelir belki ☺️
Gmz_Dzdr mervek123 kaç haftalıksınız canım bilmiyorum ama bebek büyüdükçe aşağıya doğru baskı yapiyo ve vücut kendini doğuma hazırlıyo kemikler açılıyo
Oznurx Safak 35 ama sanki cok kalmamis gibi hissediyorumm. 36. Haftamiza girdik ve sanki cok asagiya indi gibi hissediyorum 🐣🐣🐣 vajinama ara ara baski hissediyorum, acaba kanala mi girdi?