Gece09 Merhabalar 45 dakikalık kötü yolda biraz sarsılma sallanmalı yolculuk yaptım bebeğime zararı olur mu ?
Birce_19 Gece09 sanmıyorum, benim Dr. Bebek saglıklı ve tutunduysa hoplayıp zıplasanda bişey olmaz demişti. bende öyle bir yolculuk yaptım. Çok korktum. İçiniz rahat etmezse bir dr gidin isterseniz
Gece09 Birce_19 şuan doktorumda aynısı dedi korkma ama takip et diye duruma göre acile gitmek gerek olduğu söyledi
Gece09 Mavisim3457 sadece kalp atışına bakabildiler ağrım var kendimi çok kastığım için olabilir dedi