Merhaba kızlar, bende maalesef ki 40 olup doğuramayanlardanım. Doktorum cumartesiye kadar hala doğuramazsan suni sancı verip başlatırırz dedi ama gece ara sıra olan sancılarımdan başka hiç bir belirtim yok maalesef ki😞 böyle olup da suni sancıyla doğurabilen var mı? Ben biraz daha beklemek taraftarıyım ama maalesef ki doktorlar bekletmiyor. Düşünceleriniz nedir?