Arkadaşlar merhaba.
1 ay önce muayeneye gittiğimde doktorum bana kızlık zarimin esnek olduğunu söyledi. Yani ilk ilişkide kanamam az olmuştu hatta hiç yok gibiydi doktor da sordu kanaman olmusmuydu diye. Şimdi alttan muayene olmaya korkuyorum çok fazla canım yanıyor normal doğum istiyorum doktoruma da ayni seyi söyledim. Benim gibi kizlik zari esnek olup normal doğum yapan var mı acaba nasıl geçti bu süreç