Bugün kontrole gittim dokturum bir bebeğin baş aşağı olduğu diğer bebeğin popo üzeri oldugunu söyledi popo üzeri olan bebek döner normal doğum yapabilecegimi soyledi .. gözüm korkmadi değil ama sezeryanda olmak istemiyrm ikiz anneleri siz nasıl yapmayı düşünüyorsnz