2 yavru küçük köpeğim var 2 buçuk senedir bizimleler arada iş seyaheti yada kısa 2 3 günlük yerlere gittiğimizde veterinerimin evine bırakıyorum o bakıyor hem içimde rahat oluyor. 2 3 gin tatile kaçtık köpekleri bıraktık ama kaçmışlar okadar ağladım ki yıkıldım resmen diyebilirim çok şükür 1saat içinde bulundu ama bir ömre bedel geldi bebeğim için çok endişeleniyorum şehir dışındayım esimle. İç camasirim baya ıslanmıştı ağrım yok bebeğim icin endişelendim hareketlerini hissediyorum ama erken doğma gibi bı şansı olmaz değil mi 31 haftadayiz