nhlblr
Kızlar benim iki üç gündür kolumda ve omzumda çok ağrım oluyor bu nedenle masum gördüğüm at kestanesi kremi sürüyorum. Bir zararı var mıdır acaba ? Tereddütte kaldım. He birde dişim çok ağrıyor bunun için de bir önerisi olan varsa çok sevinirim🙏🏻🙏🏻🙏🏻