Merhaba kızlar 2.dogumum olacak ilki sezeryan olduğu için buda sezeryan olacak.Dr um 37.haftadan sonra gün veriyorum dedi fakat ben bekleyebildigim kadar beklemek istiyorum bir sıkıntı olmadığı sürece. Son ana kadar bekleyeniniz oldu mu?Sizler kaçıncı haftanizda oldunuz sezeryani?