Aysecirit19 Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim bugün kontrolde bebeğin göbek çevresi 10 gün geri çıktı. Kafasıda 2 hafta önde gidiyo doktor normal bir sıkıntı yok beslenmesi güzel dedi ama benim içim rahat etmedi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba
Mavigozunannesi Aysecirit19 ne kadar çıktı kilosu Dr normal demis endişe etme bende 32 haftadayim 31 de 1800 falan di gelişimi
Busrasaygi Aysecirit19 merhaba korkmayın benimde aynı sizin gibiydi doğuma kadarda öyle ilerledi. Doğumum oldu bebeğim 26 günlük şu an her şey yolunda içiniz ferah olsun 🥰
Brn_cnn Aysecirit19 normal bence benim de 35.haftada 2300cikti. Minyon bebek olucak her şey normal dedi herkes 4kilo bebek doguracak diye bir şey yok sonucta sağlığı yerindeyse kiloya takmayın
Mavigozunannesi Aysecirit19 2400 se nasılsın geri oluyor onu anlamadım o hafta da normal kilosu 3 kilo mu olacakmis
Aysecirit19 Brn_cnn Kilosu değilde benim canımı sıkan göbek çevresinin 10 gün geri çıkmış olması oldu umarım dahada gerilemez gelişimi
Aysecirit19 Mavigozunannesi Göbek çevresinin ölçümü 33+3 ile uyumlu çıktı 10 gün geride denildi bilmiyorum nasıl oluyo
Esyu1606 Aysecirit19 Aysecirit19 bende bugün kontrole gittim normalde 35+2 gebeyim Kafa ölçümü haftayla uyumlu karın çevresi 1 yada 1.5 hafta geride dedi ama kilo alması önemli dedi kg 2300 çıktı banada bi sıkıntı yok sadece takip etmemiz lazım dedi kg alımını. Kg aldığı sürece sıkıntı yok dedi. Ama bnm içimde rahat etmedi. Sizin gibi Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Aysecirit19 Esyu1606 Amiin inşallahh.. Bebeklerimizde gelişimi haftasını yakalar umarım benim içim hala rahat değil