Srecls1 ana kucağı bence gerekli , bebeği yere koyamıyorsunuz sürekli kucakta tutmakta olmuyor . Ana kucağına koyuyordum etrafına bakıyordu sonrasında önüne oyuncak asmaya başladım. Çok uzun süre kullandık. Bebek kolik olmazsa sallamaya ihtiyacınız olmaz bebek doğduktan sonra bebeğin durumuna göre sallanan yada sallanmayan tercih edebilirsiniz ama sallanma istemezde her yere taşınabilir birşey öneririm böylece bir yere giderken bile götürebilirsiniz. Ben öyle yapıyordum onda uyuyordu oğlum. 7 aylık olduk artık kullanamıyoruz .