cansureis bat 8 ekim 22 eylül yumurtlama oldu. Şimdi nasıl beklicem ya😂 İnşallah bu sefer tutmuştur amin🤲😂 4 ekime randevumu aldım bile test mest yapmayacağım 4 gün kala kanda çıkar zaten heralde. Sizlerin ne kadar kaldı 🤦♀️
AsGz2020 cansureis bende 9 Ekim bat yumurtlamayı bugün gördüm değerlendircem 3 gün boyunca inşallah nasip olur rabbim verir
Pamuk cansureis Bir poşet ovualsyom testi biriktirmisim ardından 1 poşet gebelik testi. 15 haftalık oldum bile🙏 Hayirlisiyla nasip olsun🤗
Kahverengi cansureis çıkmayada bilir bence riske atma adet gününde git 😊benim adet günü testlerim negatif kan testim 17.1 😊
Edanurcelik Benimde 7 gün varken başladı hayla devam ediyor ara ara geliyor böyle inşallah olur ya 😞 bide akıntım oluyor sizde akıntı varmı
besem Edanurcelik Şu an yok gibi yumurtlama döneminde oldu Umarım pozitifi görürüz sizin kaçıncı ay denemesi