Sufim bizde de öyle 30+0 da 1850 gr dedi çok fazla kilo almamaya çalış meyveyi azalt yoksa zor olur normal Doğum, böyle giderse tombiş bi bebek olacak dedi 🤷♀️ zaten ne aldıysa çocuk almış aç kalayım bari artık bende ne yapsam bilemedim ilaçları falan bıraktım meyveyi de bir tane yiyorum bakalım hayırlısı olsun