Anneler oğlum 45 günlük asla gecmeyen inatcı bir burun tıkanıklığı ve sejresyınu var. Serum fizyolojik ile yıkıyorum aspiratörle cekiyorum yibe de gecmiyor. Benzer durumu yaşayıp cözümü olan var mı? Büyük adam gbi hırlayıp horluyor. Doktora da götürdüm akciğetler normal buruna da serum fizyolojik dedi. Gecmiyor ama sinir oluyorum.
Bir de reflümüz var. O da tetikliyor. İkisi için de önerinizi bekliyorum