Nazlicancagla umrumdadegil bugün doktorumu söyledi yapıo yapmamk size kaldı dedi ense ölçüsünde her hangi bir şroblemde yok dedi
1sadeturkahvesii umrumdadegil ultrasonda bebeğin duruş pozisyonu önemli mi ölçüleri almak için yani çikolata tatlı vs yiyip girmek mi lazım ultrasona bebeğin hareket etmesi için yoksa gerek yok mu
umrumdadegil 1sadeturkahvesii bana öyle bişey demediler açıkçası bilmiyorum ama ben tok gitmiştim çikolata vs yemedim
umrumdadegil 1sadeturkahvesii ama detaylı ultrason için bunu söylüyorlar kesinlikle tok gidilmeli bebeğin hareketi için hatta çikolata tatlı bişeyler yiyip gelin diyorlar.