Çevremde yaşayan yok ama gebelik zehirlenmesi şüphesiyle takip altına alındım şu an. Böbreğimin biri küçük olduğu için ben de tansiyon vardı. En son yapılan idrar tahlilimde idrarda protein yüksek çıktı, kadın doğum doktorum gebelik zehirlenmesi olduğun düşünmüyorum ama riske atmayalım bi takip altında ol dedi. Sürekli tansiyonum ölçülüyor. Eğer tansiyon yüksek+ idrarda protein yüksek+ şiddetli baş ağrısı+ ödem olursa o zaman gebelik zehirlenmesi diyorlar. Ben de şu an sadece idrarda protein yüksek çıktığı için gebelik zehirlenmesi değil dendi. Böbrekten kaynaklı protein yüksek çıkıyormuş.