Nasıl gidiyo nasilsinz
Emo47 Bu gece 15 haftalık oluyorum inşallah ☺️
Emo47 Gece yatmadan 2 prilam sonrası iyi gidiyor çok şükür o sabah kusmaları bitti :)
Bulantılar , baş dönmeleri aynen devam :) 2. Trimester rahatlığına daha kavuşamadım