Bussra_1809 Kızlar ben geçen ay 8 haftalık düşük yaptım ondan 23 gün sonra adet oldum doktorum 2 ay bekle demişti ama çok araştırdım 1 adet geçmesi yeterli diyorlar sizce beklemeli miyim yaşayan varsa paylaşabilir mi
MerVe39- Bussra_1809 ben şuan 7 haftalik hamileym. 1 adet donemi gecirdim 2 ay once düşük yaptm. Lekelenmem oldu progrestan basladm suan lekelenmem gecti. Kalp atışını duyduk bi sorun yokmuş inşallah olmazda.