Pnrzlh Selam kızlar bu saate yazıyorm ama dün geceden beri gecmeyen bir baş agrısı var parol içtik olmadı karanfili su içtim olmadı pataesli kahve koydum olmadı dus aldıl yok karanlık odada yatıyom yıne gıtmedi ne yapsam iyi gelir 34+3 haftalıgım
Nnazli1996 Pnrzlh başına vikis sur cok iyi geliyo bana benimde aşıri derecede bir baş agrım war gözlerime kadar iniyo agrisi vikis sürüp başımı sariyorum baya iyi geldi insllah sanada iyi gelir
mucizem_0809 Pnrzlh kuzum gitsene acile senin ağrın bebişide etkilemezmi taksınlar bi serum gebe önceliğinde var ben her seferinde gidiyorum hastaneye gidip serumu yiyip eve gelmem yarım saati alıyo sonra ne ağrı ne bişe
pardus06 Ben çok şükür hiç baş ağrısı yaşamadım ama verdiği seminerde doktorum ayran önermişti baş ağrısı için. Bir dene istersen.