Sezenoner illa çatlak kremi almalısın diye bir şey yok. Ben tatlı badem yağı sürdüm bu zamana kadar hep,sadece hamilelikten önce oluşan çatlaklarım var. Düşünüyorum keşke öncesinde de surseymisim diye ama yapacak bir şey yok 😂 vazelin aldım beyaz olanlardan,o da işe yarıyor. Bide gece uyumadan nemlendirici sürüyorum, inşallah işe yarar😂