Merhaba arkadaşlar 27 haftalık hamileyim büyük oğlum 2.5 yaşında
Son zamanlarda çok büyük değişiklikler farkediyorum
Normalde çok uyumlu çok sevecen bir çocuktu iki yaşından sonra ekran süresini artırdık normalde hiç denecek kadar az bakıyordu ama iki yaşından sonra kendisi istemeye başladı ve krizle söylüyor devamlı mesela bir su istiyor o suyu benim içtiğimi görürse ben içecektim diye alıyor ve yerden su toplamaya başlıyor gibi hareketler yapıyor aynı şekilde bir yemekte de böyle, en ufak bir çatık kaşımda ve ses yükseltmem de saatlerce ağlıyor kendini yere atıyor ve perde arkalarına saklanmaya başlıyor,bunların yanı sıra hala çok konuşkan ve girişken bir çocuk çoğu zaman,bir yaptığı bir yaptığını tutmuyor yani o yüzden çok düşünce içinde kaldım fikir almak istedim