sevgdemr5 Kızlar 30. Haftadayım su gibi akıntım var, sizde de oluyor mu bu haftalarda normal mi yoksa kontrole gitmeli miyim
Elf69 sevgdemr5 aynı haftada yaşadım hala devam ediyor doktora da gittim fitil verdi ama devam ediyor olabiliyor demişti doktorum
aysenur30a sevgdemr5 bende en başından beri normal akıntı olmaya başladı. 32. Haftamdayım son 1-2 haftadır arada su gibi oluyor bende de ama doktora gitmedim bilmiyorum korkulacak bişey yok gibi geldi bana
sevgdemr5 Gulsahkizilkan bir muayeneye gitsem mi? Gebeliğin başından beri vardı ama arttı sanki stres oldum 😓