Smyyglgn54 Bugün kontrolümüz vardı😌prensesim gayet sağlıklı çok şükür🙈esnediği anlara şahit olmakta mutluluğumun cabasıydı. Ultrasona girene kadar kalbim ağzımdaydı🙏Muazzam bir duygu. Rabbim olmayan herkese nasip etsin. Bir an önce sağlıkla kavuşalım yavrularımıza❣ki biz yolu yarıladık bile👼❣
Ceylank Smyyglgn54 amin inşallah. Bende 3 buçuk aylık hamileyim ilkini kaybettim kalbi durdu karnımda. Oyüzden çok korkuyorum muayenelerden
Smyyglgn54 Ceylank korkma. Icini ferah tut. Saglikla sihatle bu kez bebegine kavusursun insaAllah canim🙏