2kedi1beybi 9 gün önce doktora gitmiştim bugün tekrar kontrolüm vardı bebek bu sürede hiç kilo almamış suyu da azmış daha 30+5 haftalığız NST istedi doktor sabah tekrar NST için gideceğim. Canım sıkıldı 😓
Sevalinkaa 2kedi1beybi burdaki annelerden armut ve havuç suyunun çok katkısı olduğunu öğrendim. Ayrıca muz kefir kaşar yumurta ağırlıklı beslenin belki iyi gelir.
2kedi1beybi Sevalinkaa öyle mi deneyeceğim o zaman valla herşeyi teşekkür ederim umarım bana da faydası olur🙏🏼