Sinemmeras Hayırlı olsun , ben de Pazartesi sezaryen olucam çok korkuyorum daha doğrusu burda çok canım yandı mümkünse normal doğurun gibi hikayeleri çok okudum aklımdan silemiyorum..Sizin çok ağrınız oldu mu ve en büyük sorun gaz problemi oluyormuş ...