Annelerim merhaba
İştahsızlık şikayetiyle 4 aylık yeğenimi hastaneye götürdük. 3 gün boyunca doğru düzgün süt emmedi. Haliyle bezini de kirletmedi. Doktor kan idrar aldı trombosit düşüklüğı çıktı. İnternetten bakınca hemen ilik kanseri tarzı şeyler çıkıyor. Doktor arastırıyoruz diyor. Bu konu hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi ? Daha önce yaşayan var mı?