Merhabalar 19. Haftamdayım iki gündür sağ belimde inanılmaz ağrı yaşıyorum. Bazen hafifliyor riskli gebeliğim var serviks kısalıyor. Bugün bebek de çok aşşağılarda hareket ediyor tam kasıklarımda korkmam gereken bir durum var mı kontrolüm cuma günü erkenden gitmeli miyim?