Merhabalar, kaşıntım var doktoruma söyledim. Karaciğer ve açlık safra asidi testi istedi. Karaciğer iyi ise diğer tetkike gerek var mı? Eğer yoksa onu yaptırmayacağım çünkü özelde yaptırmamı istedi.
gebelik kolestazı tanısı olan veya bilgisi olan yorum yapabilir mi?