Semadan Kizlar merhaba. Doktora gittik. Bebeğin kafası büyük dedi doktor. Çapı 9.8 mis. Şuan 38+4üm. Zorlar mı doğumu sizce??
Baharoloji Semadan benim ilki 41. Hafta ile uyumluydu 10 u geçmişti normal doğum yaptım ikinci 42. Hafta ile uyumluydu doktorum riske atmadı sezaryen oldum ikisi de 37. Hafta ölçümleri eğer sizinde 10,5 falan geçerse genelde sezaryen tavsiye edilir
Semadan Baharoloji Baharoloji zor mu oldu ilk doğumuniz benim ilk korkuyorum o yüzden kafa buyuk dediği için
Baharoloji Semadan 3 tane dışta bir tane de içte vardı diye hatırlıyorum iki güne acısı geçti onlarında bakımını kendim çok rahat yapıyordum oğlumun