Yakut16 ben iki 60*120 beşik aldım tekrar uğraşmamak için çünkü 3-4 ay sonra birbirilerini uyandırırlar aynı beşikte, ana kucağı da otomatik almadım 2 tane olunca evim küçük yer kaplamasınlar hemde taşıması etmesi odadan odaya ağır gelir diye düşündüm muadil marka civilden aldım kedilerim kullanıyor tabi şu anlık çok memnunlar onlar bebekte henüz denemedik 😀