Beyzab95 Kızlar selamlar, 18 haftalık hamileyim 2 hafta önce hafif lekelenme geldi doktorum tedbiren progestan kullanalım dedi fitil olarak sarı akıntı alıyor bazen bunu yaşayan oldu mu? Kötü koku kaşıntı hiç bir şeyim yok tedirgin oldum ☹️😢
gamzecgr Beyzab95 progestan kullanıyorum 6 aydır bende şeffaf ve beyaz akinti yapıyor ama sarı yaptığı da oluyormuş koku ve kaşıntı yoksa normaldir
Beyzab95 bebegimmm60 evet yapıyor tedirgin oldum acaba enfeksiyon mu diye daha kontrolüme 2 hafta var ☹️ koku kaşıntı başka bir şikayetim yok ama bu fitilden mi olmuyor idrak edemedim 😢😢😢
Beyzab95 gamzecgr koku kaşıntı hiç biri yok 2 hafta var daha kontrolüme gidince sorarım ama çok var endişelendim biraz sadece sarı akıntı oluyor o da çok olmuyor az korktum yinede normal değil mi o zaman 🥺
gamzecgr Beyzab95 evet evet çok normal doktorum ilaca başlamadan bu şekilde uyarı yapmıştı çünkü Sari,beyaz,seffaf akıntılar olabilir kokusuz ve kaşıntı yoksa normal diye endişelenmeyin 🙂