Anne1__ Kıyamam, inşallah kavuşursunuz bir an önce ailenizle😔 benim ailem olmasa napardim bilmem,eşim dışarıya pek meraklı olduğu için şuan bile geldi yemeğini yedi çekti gitti mesela. Yalnız oturuyorum,kedim de olmasa iyice sıkılırım 😔 Kişisel gelişim kitapları severseniz aslında Destek Yayınları kitaplarına bakabilirsiniz,çok kısa ve her sikildiginizda bir kuple okuyabilirsiniz.. Bir sürü farklı yazar var,Osho var mesela çok hoşuma gitti okurken. Az önce ben de "Bambaşka biri"diye bir diziye başladım. Gayet akıyor,istersen Youtube dan izleyebilirsin🥰 e daha ne diyim yaniii😂