Kızlar 9 haftalık hamileyim vajinamin üstünde ve belimde şiddetli ağrı oluyo Allah’a şükür kanama falan yok. Geçen Dr a gittiğimde söyledi bı sıkıntı gorunmuyor ama Progestan kullan dedi verdi kullanıyorum. Ama bu gün eşimle AVM ye gittik ayakta çok durdugumdan mi ne çok ağrım var normal mi bu haftalarda. Korkuyorum 😭