rabiss_34 Kızlar yüzümde bikaç haftadır sivilcelenme arttı öncesinde yoktu hiç Cinsiyetle alakalı deniyor ama bilemiyorum 😞
Kediannesi1 rabiss_34 13-14 haftalarda bitiyor o sivilce ben ergenlikte bile çıkarmamıştım hiç takmadım çıktılar geçtiler ama benim ikiz cinsiyetle alakası var mı bilemem o yüzden hem kız hem erkek
tatlibebegim_ rabiss_34 8 haftalığım yüzümün hiç çıkmayan yerlerinden sivilce çıkıyo kaç günde tarla oldu resmen😂
Sehermahsum7321 rabiss_34 ilk gebeliğim de mayın tarlası oldu yüzüm herkes dedi kız annesinin güzelliğini alıyor 😅 çocuğum erkek oldu şimdide aynısı ama şimdi 14 haftalık olduk cinsiyeti daha belli değil