Kızlar 2 aydır klomen ve çatlama iğnesi yapıyoruz. İlk ay sadece 1 yumurta 2.ay 2 yumurtam gelişti ve çatlama iğnesi vurdum. Maalesef ikiside olumsuz sonuçlandı ve hamile kalmadım. Bugün reglimin 2.günü doktora gittim. Doktor bir yumurtamın çatlamadığını söyledi. 39 mm boyutunda , bu ay ara veriyoruz doğum kontrol hapı kullan sonraki ay kontrole göre ilerleyelim dedi. Doğum kontrol olarak drospera yazdı. Kullanan var mı. Nasıl bir yol izleyeyim. Kullanmasam bebek içim denemeye devam etsem ne gibi bir sıkıntı olur ? Ya da soğan suyu mu deneyeyim. Bir fikir verin bana 🙏🏼🥹