Paressss Bugün dr randevumuz vardı 30.haftadayım ve suyumun bi tık fazlalaştıgını söyledi dr çok diil ama şekeri kesmen lazım dedi bu durumu yaşayıp normale dönen anneler var mı acaba aramızda?
pandasever Paressss gebelik şekerim var dikkat ettiğimden beri çok şükür suyu normale döndü. Ben diyet yapıyorum