Bio oil kullandım, hindistancevizi yağı kullandım almanyadan gelen bio oil tarzı bi yağ vardı onu kullandım. Buna rağmen 25. Haftadan itibaren çatır çatır çatlıyorum. Daha 30dayım bakalım ne kadar daha çatlıycam. Güreşçi gibi yağlanıp duruyorum ama faydası yok ya genetik malesef. Ergenlikten kalma da çok fazla çatlağım var, annemde de yok ama sülalede birinde var belli ki onun da geni beni bulmuş 🥰 Çevremde bikaç kişi sürekli bi şey sürmemelerine rağmen çatlamadı mesela 😊