Gamze123
Kızlar bugünde post açmıştım 37+5 haftalık hamileyim sabahtan beri ağdet ağrısı gibi ağrım vardı ve bebeğin hareketleri azalma vardı hasteneye gittim nst bağladılar sancım çıkmadı Altan muaynede açılmada Yok sesi sadece suyunda biraz azalma varmış ama korkulacak birşey yok dedi daha sık takip edicez dedi eve geldim 1 saattir yine ağdet sancısı gibi sancım var ve çoçuk biyere toplanıyor Çan’ımı yakıyor 🙎♀️ Napıcağımı bilmiyorum