kahvesever__ Bayadır bu postu açmadım 😂 İki çocuklu olunca çok zor Neyse konuya gelelim akşama ne yemek yaptınız yada yapacaksınız 😎
_brcu88_ kahvesever__ suanlik hiç bişey yok😂bende burda bekliyeyim😂🤣belki birinin menüsünden faydalanirim 😂
cokkasmabeabi kahvesever__ benimki bi kere tuz yerine karbonat atmıştı bence yapmamasında da vardır bir hayır 😂😂
denizgurbuz Eday19 bende eşim işe götürsün poğca yapıcaktım malzemeleri çıkardım bi üşendim geri kaldırdım ahsjs 😂
Bmbe21 kahvesever__ Biber dolması ve tavuk corbasi. ikiz çocuk artı bir de hamilelik yeter bu kadar 😁
Bmbe21 kahvesever__ oh oh Allah kolaylık versin canım benim sen çocukları ve kendini doyur da gerisini bosversende olur şimdilik 😀