234Seda bebeğim erken doğduğu için küvöze girmişti orada bir takım sorunlar yaşadık o yüzden gitmek istemedim. İkinci hamileliğimde birkaç kez mecbur kalıp gittim ama doktor aşırı ilgisiz ve anlayışsız davrandı, hamileliğimde sancım olmuştu direk doğuma almak istedi ama ben kabul etmedim gerekte kalmadı zaten gayet de 38 haftam da doğumum oldu. Oraya kalsa 32. Haftam da doğucaktı ikinci çocuğumda