BuBenimMasalimm Kızlar çeşitli nedenlerden dolayı 32de çalışabilir raporu aldıktan sonra 33te çalışamaz almam gerekli çalışamaz raporunu sağlık ocağından alabiliyor muyuz ?
bebegimmm60 BuBenimMasalimm Hayır canım alamazsın kendi doktorundan gidip almalısın kadın doğum doktorunun vermesi gerekiyor