Şuan düşük yaptım Betam 11 e düştü ciğer yağlanması çıktı ve doktorum glifor ve 2 tane daha ilaç verdi 1 ay kullan gel dedi diyet ve spor yapıyorum artık başladım böyle gebe kalan var mı ? 2 ay korunursam birşey olur mu yada glifor u kullanırken gebe kalan var mı